Saturday, October 8, 2016

Ramblings S - Facepalm

Hoe om geld te maak in EVE Online Ek het gedink id skryf 'n post oor hoe Ive gevind ISK maak in EVE Online, soortgelyk in die mode om my vorige inskrywing op die begin van 'n Alt. Om 'n redelik gemaklik speler en slegs nadat vir sowat 'n jaar dit het my nogal 'n rukkie geneem om maniere om geld te maak te identifiseer gespeel. Daar is baie van die skryf-ups en besprekings oor hierdie onderwerp, maar ek het gedink id teenwoordig my praktiese benadering oor hoe ek ontdek hierdie aktiwiteite en wat hulle oor die algemeen van toepassing op. 1. Sending Running Dit is pretty much waar 'n nuwe speler begin. Toe ek die eerste keer begin ek didnt ten volle te verstaan ​​wat alles missie hardloop aangebied my. Wat ek uiteindelik uitgepluis het, was dat die bestuur van missies verhoog jou aansien by watter Corporation die agent is wat verband hou met. As jou staande verhoog jy toegang verleen tot 'n hoër vlak Agente wat groter uitbetalings, lojaliteit punte en staan ​​toename aangebied. 'N hoër vlak missies was natuurlik moeiliker om te voltooi, maar aangebied beter buit en herwinning. As jou staande verhoog ook hierdie verlaag die bedrag van belasting wat deur die gegewe Corporation wanneer dinge soos verfyn erts of items te doen. Die eerste ding wat ek ontdek het Berging. Ek opgelei die vaardigheid sodat ek die wrakke van die missie NPC skepe kon red. Ek het uiteindelik gevind dat die beste manier om voort te gaan met missie loop was 'n skip wat kan uitdeel en neem baie van die skade, so sê die missie te voltooi so vinnig as moontlik te hê. dan het ek gekoop 'n Destroyer en toegerus met 4 Salvagers en 4 Trekker balke. Ek sou dan terug die missie plek en versamel alles van waarde wat ek kon. Ek het gevind dat hierdie 'n goeie begin vir my as 'n nuwe speler wees. Toe ek begin my kennis van EVE brei in die algemeen Ek knip op die konsep van Mynwese. Ek het soveel navorsing as wat ek kon en het my bes gedoen om op te lei om die nodige vaardighede vir skepe en mynbou wat die beste opbrengs aangebied. Ek net ontgin in Hi-Art fokus op Veldspar en Scordite. Ek sou missies hardloop totdat ek een wat baie asteroïdes in die sending vertrek het sodat ek nie hoef te kompeteer teen asteroïde gordels ontvang. Maar as ek gedoen het myne by asteroïde gordels en as ek was in 'n 0,7 sekuriteit status stelsel of verlaag Ek sou Reuse Veilige Houers anker op die asteroïde gordels so ek kon die houers vol te maak met erts en dan terug te kom in 'n hauler in plaas van loop terug en weer in my mynbou skip. Hi-Art erts het nie 'n baie belangrike terugkeer, plus my korporasie punteleer was nie baie hoog, so ek verloor 'n klomp van minerale in die raffineringsproses. Uiteindelik sou dit beter gewees het as ek net voortgegaan loop missies as die vlak 4 missies het 'n groot uitbetaling in terme van belonings, oorvloed, herwinning en buit, soms opwaarts van 20 miljoen ISK per missies. Dit is ver bo alles wat jy kan mynbou maak in Hi-Art dan verfyn en die verkoop van die minerale. Maar as jy eers in wormholes en het toegang tot die A, B, C's van asteroïde tipes dan uitbetaling kan baie, baie groter wees. (Ek het meer as 200 maal in my eerste myn op) 3. Skandering Uiteindelik het ek geleer van die skandering meganisme. Dit behels pas 'n ondersoek Launcher en skandering uit 'n stelsel vir Cosmic handtekeninge en kosmiese anomalieë. Ek geniet dit om te hierdie spesifieke aktiwiteit as sy beste maat om my skedule. Jy wil hoofsaaklik te fokus op die vind van kosmiese handtekeninge, soos hierdie plekke bied die grootste en beste beloning. Jy sal tipies vind Radar (Hacking vaardigheid), Magnometric (herwinning vaardigheid) en bestry webwerwe. Soms sal jy 'n Gravametric (Mynbou) of Ladar (Gas Mynbou) terreine vind. My gunsteling is die radar of bestry Sites (komplekse, Plex). As die materiaal wat gebruik kan word in die radar webwerwe kan wissel in waarde 3-15 miljoen per eenheid. Ook, hardloop bestry webwerwe gewoonlik lei tot wat 'n ekspedisie genoem. Soms wanneer hy hardloop bestry webwerwe wanneer jy die finale NPC skip doodmaak, of (meer dikwels) te vernietig 'n struktuur (Kommunikasie Towers is goeies om te probeer) sal jy 'n pop-up boodskap wat sê jy het onderskep 'n kommunikasie of nagespoor ekstra vyand skepe na 'n ander stelsel te ontvang. Jy sal dan in staat wees om 'n inskrywing in die blad Expeditions van jou joernaal te vind. Die volgende stappe behels reis tussen 4-15 spring weg van jou huidige ligging om betrokke te raak in 'n klein bestry werf, wat kan verdraai om by die inskrywing in jou joernaal. Dit lei tot 'n ander klein bestry webwerf 15/04 spring weg en so aan. Sodra youve gedoen oor 3 of 4 van hierdie vasgeketting webwerwe wat jy sal 'n finale stryd webwerf wat tipies in Lae-Art kry so wees versigtig. Die laaste terrein lewer 'n spesiale bevelvoerder skip wat faksie of Deadspace buit wat baie, baie goed verkoop. Sommige buit kan nie verkoop op die mark, so seker wees en check kontrakte vir 'n spesifieke item. Wat ek doen tipies is check die uitsonderlike EVE kartering webwerf DotLan Maps en sien hoeveel NPCs is vernietig in 'n gegewe stelsel onlangs. Ek sal dan tipies kop uit te stelsels wat nie baie aktief gewees potensieel aandui dat baie van die goeie skandering webwerwe beskikbaar sal wees. 4. Trading Hierdie aktiwiteit kan baie winsgewende wees, maar ek is baie sleg dit. Dit behels die gebruik van die mark om items wat verkoop kan word in 'n aantal maniere om 'n wins te maak, te identifiseer. Jy kan items wat lae Koop Bestellings wat jy kan plaas en een keer (indien) hulle vervul julle kan dan omdraai verkoop die items vir 'n groter bedrag te identifiseer. Jy kan ook items wat in een plek wat jy dan kan vervoer na 'n ander plek en verkoop hoër baie lae verkoop kry. Dit is 'n baie komplekse onderwerp en een wat ek het 'n baie beperkte blootstelling aan, maar indien dit korrek gedoen en as jy sit in 'n goeie bedrag van die tyd, navorsing en moeite wat jy kan 'n klomp geld te maak. Ek het gewoonlik die roete van die plasing Koop Bestellings vir items en dan onmiddellik omdraai en verkoop hulle vir 'n wins te maak. Hierdie spesifieke metode kan baie veeleisend wees as wat jy hoef te 8220; babysit8221; u bevele want die mense sal sny of overcut jou pryse met 0,01 ISK by tye dwing om jou bestellings te verander. Weereens, daar is baie van die metodes wat hier werk, Im net raak aan die een metode wat ek probeer en het beperkte sukses met. So dit is die 4 belangrikste gebiede Ive gevind en gebruik om ISK maak in EVE Online. Weereens, daar is tonne van skryf-ups oor hierdie onderwerpe wat baie meer gedetailleerde rekeninge en instruksies bied. Tog Ek wou net 'n lys van die metodes wat ek gevind as 'n nuwe speler kom deur Eva en wat vir my gewerk het. Voel asseblief vry om jou gedagtes te voeg en wat 'n nuwe speler kan doen om ISK maak in EVE gegee geen vorige ondervinding.


No comments:

Post a Comment