Thursday, October 27, 2016

Excel-Sigblaaie

Excel-sigblaaie Hier is 'n sigblad lêers wat versoenbaar is met Excel 97 en hoër weergawes moet wees. Instelling tot stilstand kom die Bayes manier, Junie 2013 Sigblad gebruik om te demonstreer hoe stop vlakke werk en hoeveel risiko verskeie besluit reëls laat neem as waarna verwys word in die Junie 2013 verhaal deur Burton Rothberg. Die sit en roep gemaksone, Mei 2009 Hierdie sigblaaie sluit die LLP Pryse modelle waarna verwys word in die Mei 2009 Trading Tegnieke storie deur Paul Cretien. Die bou van 'n beter wurg, Maart 2009 Hierdie sigblaaie sluit die modelle waarna verwys word in die Maart 2009 Trading Tegnieke storie deur Paul Cretien. Hulle moet ook gebruik word in die plek van werkkaarte voorheen verbonde aan Cretien se Trading Tegnieke stories. Kalibreer wins en verlies strategieë, Februarie 2009 Hierdie sigblad sluit die modelle waarna verwys word in die Februarie 2009 Trading Tegnieke storie deur Michael Gutmann. Vergelyk opsieprysmodelle Hierdie sigblaaie sluit die modelle waarna verwys word in die Junie 2008 Trading Tegnieke storie deur Paul Cretien. Hulle moet ook gebruik word in die plek van werkkaarte voorheen verbonde aan Cretien se September 2006 Trading Tegnieke storie. Vergelyk opsieprysmodelle Hierdie sigblaaie sluit die modelle waarna verwys word in die September 2006 Trading Tegnieke storie deur Paul Cretien. Patroon prestasie statistieke Hierdie sigblaaie sluit in meer van die prestasie statistieke waarna verwys word in hierdie artikel op-patroon gebaseer sistematiese handel. Verwysing artikel: "Trading patrone in die sand," November 2004. Prestasie opsomming ek Eerste sigblad vertoon volle prestasie opsomming van stelsel bespreek in artikel. Verwysing artikel: "Reversions van winste in aandele en effekte," Februarie 2004. Prestasie opsomming II Tweede sigblad vertoon volle prestasie opsomming van stelsel bespreek in artikel. Verwysing artikel: "Reversions van winste in aandele en effekte," Februarie 2004. Opsie pryse spreadsheet Hierdie sigblad ingesluit berekening velle vir elk van die naakte opsies en die bedekte oproep. Verwysing artikel: "Met met opsies," Maart 2003. Opsie pryse spreadsheet Hierdie sigblad gebruik die Black-Scholes model om teoretiese pryse vir sit en call opsies. Verwysing artikel: "Nuwe opsies in die verhoging van jou aandele," Oktober 2002. tafel korrelasie Die hele korrelasie matriks uitbeelding van die verhouding van opbrengs onder dieselfde-en kruis-sektorale aandele. Verwysing artikel: "Twee kan beter as een," September 2002. Wiskundige voordeel sakrekenaar Spreadsheet vir die berekening van die verwagte resultate, wiskundige voordeel en jaarlikse opbrengs vir 'n opsies handel, gegewe die insette aannames. Verwysing artikel: "Die bepaling van verwagte resultate van 'n opsie handel," Augustus 2002. Market staat sakrekenaar Spreadsheet vir die bepaling van die "staat" van die mark, soos omskryf in "Luister na die markte, noot vir noot," Julie 2002. strepe sakrekenaar Spreadsheet vir die ontleding van die prys "strepe," soos uiteengesit in "strepe pryse kan openbaar," April 2002. Fibonacci sakrekenaar 'N instrument vir die toepassing van Fibonacci-ontleding om beide termynmark en aandele. Verwysing artikel: "Handel met Fibonacci-retracements," Februarie 2002. retracement instrument Hierdie sigblad voer outomaties die retracement berekeninge in "Die Elliott-Fibonacci-verbinding," Oktober 2001 beskryf. Geld bestuur aansoek Hierdie sigblad implemente die geld Bestuur tegniek bespreek in "3x1 = Meer as wat jy dink," Desember 1999. Sagteware posisie tafel 'N Sigblad waarmee gebruikers te skep persoonlike ranglys van die handel sagteware hersien "Dag-handel sagteware skietery," Spesiale Uitgawe 1999. Mark krag sakrekenaar Sigblad vertoon tegnieke vir die speel van beide langtermyn en korttermyn-mark krag. Verwysing artikel: "Vluglees die tendens," Februarie 1999. Herhaal maatreëls instrument Spreadsheet toepassing herhaal maatreëls analise uiteengesit in "Uit monster, uit voeling," Januarie 1999. - Verhouding aangepas data, kaarte Hierdie sigblaaie sluit die kaarte en data wat gebruik word vir hierdie artikel oor die evaluering van stelsels met behulp van-verhouding aangepas data. Verwysing artikel: "Waarheid vertel," Januarie 1999. Datamining voorbeeld Hierdie sigblad bevat die kaarte en data wat gebruik word vir "Werk in 'n steenkoolmyn," Januarie 1999 asook addisionele buite-monster data nie in die artikel aangedui. Trading grootte sakrekenaars Berekeninge vir die z-telling, korrelasie en optimale f metodes van geldbestuur, soos beskryf in "score hoog en laag," April 1998. Bollinger groep sigblad Sigblad wat Bollinger bands bereken. Verwysing artikel: "Bollinger bands is meer as wat die oog," November 1997. MACD crossover weervoorspeller Sigblad wat die prys bereken vir môre wat sal veroorsaak dat die MACD om môre te steek. Verwysing artikel: "Teken van die crossover," Oktober 1997. EMO crossover weervoorspeller Sigblad wat die prys bereken vir môre dat 'n nege-tydperk eksponensiële bewegende gemiddelde en 'n 18-tydperk EMO sou laat môre te steek. Verwysing artikel: "Glad operateur," September 1997. RSI sakrekenaar Sigblad wat die relatiewe sterkte ossillator bereken. Verwysing artikel: "Die bou van 'n beter spoedlokval," Mei 1997. Stochastics sakrekenaar Sigblad wat die Stochastics ossillator bereken. Verwysing artikel: "Die bou van 'n beter spoedlokval," Mei 1997. Williams% R sakrekenaar Sigblad wat die Williams% R ossillator bereken. Verwysing artikel: "Die bou van 'n beter spoedlokval," Mei 1997. momentum sakrekenaar Sigblad wat die momentum ossillator bereken. Verwysing artikel: " 'n radar geweer op prys," April 1997. Sigblad wat die tempo-van-verandering ossillator bereken. Verwysing artikel: " 'n radar geweer op prys," April 1997. Sigblad wat die bewegende gemiddelde konvergensie-divergensie ossillator bereken. Verwysing artikel: " 'n radar geweer op prys," April 1997. Excel-sigblaaie Dit is gratis Microsoft Excel-sigblaaie vir almal om te gebruik en te manipuleer vir jou finansiële behoeftes. As jy sien 'n fout of 'n voorstel oor hoe my templates verbeter kan word laat my weet en ek sal werk hulle as ek dit met jou eens. Ek kan jou vertel hoe om 'n nuwe ontwerp met Excel formules om jou makelaars kommissies pas as jy hulp nodig het te skep. As jy een van hierdie gebruik en wil my dank met 'n skenking, kan jy hierdie knoppie en my e-posadres, thetrader gebruik [.. Op ..] mytradersjournal: Wins Verlies SPEUREN Die aangehegte Excel spreadsheet is my maandelikse siening van winste plus bedryf uiteensetting van hoewes saam met my wins of verlies tellings per voorraad. Ek gebruik Yahoo! vir alle inligting oor bedrywe en sub-bedrywe. Ek vind dit noodsaaklik as deel van my handelaars joernaal op te spoor waar Ek is, nie net per voorraad nie, maar ook hoe elke opsie handel vloei. Sommige posisies kan ses maande of meer van die begin neem om einde en sonder die dop elke handel uit die verkoop van wan en dan met die voorraad wat aan my en uiteindelik tot die verkoop van 'n bedekte oproep op dit, het ek gevind dat dit te maklik om tred te hou verloor met waar ek was . Terselfdertyd, met die oog op die top van my maandelikse vordering help herinner my dat sy die groot prentjie wat saak maak. Om geld te verloor op 'n opsie handel beteken nie dat Im af algehele. Ek vind hierdie sigblad een van my beste gereedskap om emosionele gesteldheid ons almal voel in die werk van die aandelemark te beheer. Met die bedryf sektor uiteensetting in dieselfde oog hou my ook uit die laai tot swaar in een bedryf, maak nie saak hoe lomp Ek is op dit. Opbrengs op belegging NAAKTE sit Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help op twee maniere in die skryf van naakte wan. Die boonste deel toon vir my wat ek moet in die spel nou. Hierdie data toon watter tipe terugkeer ek verwag op elke individuele handel te kry en watter geannualiseerde opbrengs my huidige Holdings sou terugkeer. Ek sien elke opsie gebruik te maak van die premie, staking, aantal kontrakte en die oorblywende tyd om vas te stel wat my Return on Investment (ROI) sal wees. Wanneer die ontleding van elke opsiekontrak ek vergelyk wat staking en premie is die beste keuse vir my. As die onderliggende aandeel is baie volatiel, kan ek maklik sien dat verkope sit en uit die geld verskaf 'n terugkeer ek kan gelukkig met die verminderde risiko wees. As die onderliggende aandeel is nie baie wisselvallig, kan ek maklik sien dat ek nodig het om dit oor te slaan en te beweeg na 'n ander voorraad vir hersiening. Sodra ek my voorraad en staking het bepaal, kan ek verskeie pryse waar ek my limiet sal stel vir die premie wat my sal verdien die ROI Ek is op soek na probeer. Elkeen van hierdie stappe het outomatiese geword vir my en ek kan flip deur 'n half dosyn keuses in minder as 'n minuut om 'n goed deurdagte besluit te neem. Ek het die afgelope een jaar plus waarde van ambagte in daar gelaat as voorbeelde van wat ek gedoen het. Opbrengs op belegging GEDEK oproepe Ek gebruik die aangehegte Excel sigblad om my te help tydens die skryf gedek oproepe. Ek gebruik dit baie soos die sigblad hierbo, maar vir gedek oproepe plaas.


No comments:

Post a Comment