Saturday, October 22, 2016

Funksie Die Lang Evolusie Van Die Pokémon Trading Card Game - Nintendo Lewe

Funksie: Die Lang Evolusie van die Pokémon Trading Card Game Posted Sat 29 November 2014 12:45 deur Alex Olney Kappertjiesaad in kaart Alex bygewoon 'n gebeurtenis wat die nuwe XY Phantom Magte stelle in die Pokémon Trading Card Game gevier. Hy het 'n kans om die spel te speel vir die eerste keer in meer as tien jaar, en dit is wat hy te sê gehad het oor dit. Ondanks die feit dat 'n enorme fan van die Pokémon-reeks, het die Trading Card Game 'n bietjie van 'n blindekol vir my sedert kort ná sy ontstaan ​​terug in die laat negentigerjare. Ek was 'n strapping jong seun nog in die laerskool en soos elke ander kind van my ouderdom wat iemand was, het ek 'Pokémon kaarte. Die meeste van ons het nie regtig weet hoe om die spel te speel, maar dit was deels te wyte aan die gerug dat versprei oor my skool dat as jy 'n stryd wat jy moes jou seëvierende teenstander gee die kaarte wat jy wil gesukkel en verloor met verlore. Op die geleentheid wat ek gedoen het 'n wedstryd met my broer, dit gewoonlik tot gevolg gehad dat verwarring of eensydigheid in sy guns, oor die algemeen omdat Hy nie alleen ouer, maar meer takties minded as ek was. Onlangs was ek gelukkig genoeg om genooi te word om die spel te ervaar in sy huidige vorm met die nuwe Phantom Magte wissel in die XY-reeks. Dit is veilig om te sê dat ek nie veral vertroud te wees met die reëls, maar gelukkig was daar baie pragtige mense vir my 'n helpende hand te gee deur middel van die besonderhede. Sommige van die reëls was baie bekend, maar sommige was vreemd en nuut, soos die bekendstelling van Mega Evolutions en 'n paar nuwe EX Pokémon. Die algemene idee van hierdie EX Pokémon is dat die kaart is aansienlik sterker as enigiets wat ek onthou uit my kinderdae - ja, selfs blink Charizard - maar hierdie oorval diere kom teen 'n koste. As jy toevallig jou ex Pokémon verloor, beteken jou teenstander nie haal 'n enkele prys Card as hulle wou hê as hulle enige ander Pokémon het oorwin, maar twee van hierdie roemryke pryse. Ag geneem word dat een van die voorwaardes vir die wen is om af te haal al jou prys kaarte, kan jy absoluut kreupel wees as jy nie dinge verdediging speel en - nog belangriker - slim. Dit mag wees dat in die vroeë dae van die reëls en balans nie was heeltemal so verfyn soos wat hulle nou is, of dalk is dit net my jeugdige onkunde, maar speel met hierdie nuwe dekke en nuwe kaarte voel 'n baie skoner as voorheen. Vir een was ek eintlik in staat om 'n paar Pokémon, wat 'n prestasie terug in die dae van weleer was op sigself vir my ontwikkel; Dit is ook van mening meer taktiese as die werklike speletjies, waar 'n kritiese druk al die verskil maak. Jy kan ook sien almal beskikbaar beweeg en die gesondheid van jou teenstander, sodat jy kan jou plan van aksie dienooreenkomstig aan te pas. Te danke aan my wonderlike vaardighede op 'n gelukkige ou so-en-so, is die kaarte gestapel in my guns en ek was in staat om elke stryd wat ek gespeel wen. Die lengte van die tyd dat hierdie gevegte duur maak elke oorwinning en elke aanval voel heelwat belangriker as in die Pokémon video speletjies, wat is die teenoorgestelde van mening ek gehad het toe ek jonger was, maar dit is waarskynlik omdat ek nooit my hele gehad het span uitgehaal deur 'n mega Gengar oor die internet. Nodeloos om te sê die Pokémon Trading Card Game gekom op rasse skrede in die jare wat ek gemis het, en ek sal geen twyfel wees met behulp van die kaarte wat ek het op 'n paar van my vriende in die nabye toekoms te neem. So, wat as jy 'n nuweling in die Pokémon Trading Card Game? Die spel self is eintlik baie maklik om af te haal; na 'n paar wobbles aan die begin probeer om te onthou wanneer jy 'n Energie-kaart kan heg en hoeveel Trainer kaarte wat ek kon gebruik voordat my teenstander desperaat vir 'n ander cocktail, was ek weg en in staat wees om te speel, sonder enige behoefte van die hulp van die baie aantreklik assistente. As jy beplan om op te gee die spel 'n go, maak seker dat jy lees die reëls deeglik en hou dit byderhand om jou te sien deur middel van die eerste paar wedstryde, maar sodra jy dit het neer dit alles word tweede natuur, veral as jy het die Pokémon video speletjies in die verlede gespeel. Moenie dink jy kan gaan bestorming in as jy net gespeel het die video speletjies al, want daar is 'n aantal verskille wat jy nodig het om kennis te neem van om die heel beste wees. Byvoorbeeld, al Pokémon het net 'n enkele tipe, en weerstand een Water Tipe se mag 'n ander Water Tipe se swakheid wees. Gelukkig al inligting Pokémon se jou opponent se is beskikbaar om jou so gou as hulle dit te plaas op die veld, wat beteken dat jy nie die sterk - en swakpunte van elke enkele Pokémon weet voor die aanvang van 'n geveg. Dit is baie maklik om af te haal en 'n baie eenvoudiger om te bemeester as die video speletjies, soos opleiding is nie 'n faktor en elke enkele kaart sal identies gevolge hê, wat beteken dat jy sal nie verbaas wees deur 'n Kingler met vlammenwerper. So gee dit 'n go as wat jy kan, ek sê, jy dalk aangenaam verras wees!


No comments:

Post a Comment